.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نشست ۵ ساعته عباس زارع و شمس الدین حسینی با هنرمندان غرب استان
زارع : 5 جشنواره بزرگ فرهنگی ، هنری در غرب مازندران اجرا می شود / غرب استان ظرفیت فرهنگی و هنری بالایی دارد / حسینی : اقتصاد هنر در پسا کرونا نیازمند حمایت جدی است
شمال نیوز: در نشستی مشترک بین هنرمندان غرب استان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد و فرماندار شهرستان تنکابن، دو طرف به بیان نظرات، مشکلات و راهکارهای حوزه فرهنگ و هنر پرداختند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، عصر روز دوشنبه بیست و نهم آذر ۱۴۰۰ هنرمندان شهرستان های رامسر، تنکابن و عباس آباد در نشستی با عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شمس الدین حسینی شهرستان های رامسر، تنکابن و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی ،سیدامیر حسینی جو فرماندار شهرستان تنکابن، محسن محمدی معاون هنری و سینمایی ارشاد مازندران و رییسان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان ها به بیان مشکلات و پیش نهاد های خود در حوزه های گوناگون فرهنگی و هنری پرداختند.

 

 

در این نشست عباس زارع با بیان این که غرب استان با کمبود فضا برای فعالیت های فرهنگی و هنری مواجه است گفت: برای تکمیل پروژه تنها مجتمع فرهنگی هنری رامسر ۲۵ ملیارد تومان اعتبار لازم است که امیدورایم با تلاش دکتر شمس الدین حسینی نماینده مردم این شهر در اعتبارات سفر ریاست جمهوری به مازندران دیده شود.

 

وی با اشاره به ظرفیت بالای فرهنگی و هنری غرب استان افزود: در این راستا برگزاری برنامه های: جشنواره تاتر ترنج در تنکابن، جشنواره نمایش رادیویی سخت سر و جشنواره هنری گیلماز در رامسر و جشنواره های مجسمه های شنی و مد ولباس در شهرستان عباس آباد در نظر گرفتیم.

 

 

حسینی :  اقتصاد هنر در پسا کرونا نیازمند حمایت جدی است

 

نماینده مردم شهرستان های تنکابن ، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی با اظهار این که در دو سال اخیر با شیوع کرونا هنرمندان زیادی با مشکل مواجه شدند ، گفت : اقتصاد هنر در دوران کرونا زمین‌گیر شد و در پسا کرونا نیازمند حمایت‌های جدی است.

 

سید شمس الدین حسینی عصر دوشنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان های تنکابن ، رامسر و عباس آباد که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) پارک مادر تنکابن برگزار شد افزود : عدم فعالیت های هنری در دوسال اخیر به دلیل شیوع کرونا یک درد است و نداشتن بیمه یک درد مضاعف که لازم است در این زمینه هنرمندان مورد حمایت قرار گیرند.

 

وی اظهار داشت : اگر وابستگی به دولت و حاکمیت کاهش یابد مسلما اقتصاد هنر با ورود بخش خصوصی شکوفاتر خواهد شد.

 

حسینی بر ضرورت ساماندهی گروه های هنری در قالب تشکل ها و انجمن ها تاکید کرد و افزود : در حوزه فرهنگ و هنر همه به دنبال مقصر هستند و انتظار دارند که مسائل و مشکلات را دیگران برطرف نماید و این درحالی است که خودمان می توانیم گره گشایی کنیم و نباید منتظر معجزه ماند.

 

وی خاطرنشان کرد : متاسفانه گویش های محلی و آداب و رسوم مردم منطقه رو به فراموشی نهاده و باید هنرمندان در زنده نگه داشتن فرهنگ ناب این سرزمین تلاش مضاعف داشته باشند.

 

نماینده مردم شهرستان های تنکابن ، رامسر و عباس آباد در مجلس یادآور شد : باید یک برنامه هدفمند و کارآمد در حوزه فرهنگ و هنر داشته باشیم تا بتوانیم مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری این حوزه را به حداقل برسانیم.

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.333 seconds.